dinsdag 13 september 2016

VERTREKSTRESS

Precies een jaar geleden wist ik mijn reisdatum, 16 september zou ik starten vanuit Porto. Een jaar van voorbereidingen sluit ik nu af. Eigenlijk wilde ik op de bonnefooi naar Porto, maar het leek me achteraf toch verstandiger om even een bedje te reserveren. Ik kom nl laat in de namiddag pas aan. En volgens de herbergier van het hostel, die per kerende mail mijn vragen beantwoordde, moet ik 3 x overstappen voordat ik op de plaats van bestemming ben. 
Maar als je de recenties van het hostel leest  https://www.happyporto.com/ en de plaatjes waarheidsgetrouw zijn, dan is het wel even boffen met deze keuze in 'Downtown near the river in Porto'.
Ik hoop wel écht niet, dat onze temperaturen, ook Portogese temperaturen zijn. Effe checken... Nee hoor, ziet er prima uit. Morgen en overmorgen bewolkt en spatje regen. Vanaf vrijdag de 16e, geen bewolking en de 4 dagen daarna krijgt het weer het cijfer 9,10,10,9 . Dan zien we wel weer verder.  


Nu staat mijn rugzak klaar, gepakt, gecheckt en nog een keertje gecheckt. Telefoon nog opladen, ticket en boardingkaart mee, schoenen gepoetst.... Helemaal happy dat ik ditmaal maar een gewicht van 8,5 kg hoef te dragen.

Nog even gezellig uurtjes thuis vanavond en dan kan het feest beginnen. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten