donderdag 15 september 2016

Camino Português, dag 2

Deze dag is de enige dag dat ik kon uitslapen. Echt uitslapen kan niet met 11 mensen op een kamer, maar ik was toch niet zo vroeg op. Vanaf morgen gaat dat veranderen. Dan hoop ik toch rond 7 uur te gaan wandelen.
Vandaag weer een druilerig dagje. Tot 17:00 uur heb ik met een regenjasje aan gelopen. Porto is toch wel een heel bijzondere stad. De bekende Ponte Luis I is door de architect Eifel ontworpen. En inderdaad, is familie vd Eifeltoren in Parijs.

Omdat ik voldoende tijd had ben ik ook maar even naar de overkant gelopen. Daar wonen alle grote portjongens. ...

Ook de kathedraal bezocht om een stempel voor mijn credential te halen. Daar vond ik ook de eerste pijlen van de camino. Helaas was de weg niet zo goed aangegeven als in Spanje. Ik kon wel nog kiezen of ik naar Fatima of naar Santiago wil lopen.
Ik moet er helaas nu mee stoppen. De wifi verbinding valt steeds weg, en het verloopt allemaal erg moeizaam. Dus voor nu, einde van dag 2.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten