vrijdag 5 augustus 2016

Welkom op mijn blog!

Het is weer tijd voor iets nieuws!

Wist je....
dat je bij je geboorte meteen al 12 talenten ter beschikking hebt, die er puur en alleen voor jou zijn, jou ondersteunen in je dagelijkse leven, je helpen in moeilijke situaties, je avonturen laten beleven, kortom, ze zijn er eigenlijk om je een fijn leven te bezorgen. Maar dat gaat niet vanzelf....
Mijn talenten heb ik enkele jaren geleden leren kennen. Het eerste talent wat van zich heeft laten horen was mijn pelgrim. Die heeft er voor gezorgd dat ik in 2015, na een tocht van 800 km te voet, mét rugzak, in Santiago aankwam...


Diezelfde pelgrim heeft zich weer gemeld en zorgt er nu voor dat ik 14 september a.s. naar Porto (Portugal) vertrek, en vandaar uit 250 km ga lopen. Via dit blog kunnen jullie weer meelopen... Fysiek heb ik me anders voorbereid dan vorig jaar. Wekelijks liep ik door weer en wind met mijn loopmaatje. Dit jaar heb ik gekozen voor een alternatief. In april ben ik gestart met hardlopen. dat kost minder tijd. Ik probeer nu weer wekelijks mijn kilometers te lopen, maar dat valt niet mee! Dus, aan spierpijn ontkom ik waarschijnlijk niet in de eerste week...Ik ben heel benieuwd met welke inzichten ik van deze reis terug keer.

De vorige reis heb ik via facebook https://www.facebook.com/chrisveldkampreuver
verslag gedaan. Maar mijn talent 'verteller' heeft zich inmiddels ook ontwikkeld en zo is dit blog tot stand gekomen. 
Via dit blog wil ik niet alleen mijn reisperikelen delen, maar ook andere zaken, die ik de moeite waard vind. Na bijna 60 jaar op deze aardbol rondgelopen te hebben, ben ik soms door schade en schande, wijzer geworden. Dat kunnen situaties zijn waar we allemaal mee te maken hebben in ons leven. Voorspoed, geluk, tegenslag of verdriet. Het hoort er allemaal bij, maar de kunst is, hoe ga je er mee om. We kunnen van elkaar leren en elkaar helpen... 
Dit was dan mijn eerste blog. Ik heb het redelijk kort kunnen houden, op zich al een prestatie voor mij. Nu nog uitvogelen hoe ik dit bericht bij jullie krijg.

Heel fijn weekend
Christian Veldkamp

1 opmerking: